uslugi_top.jpg

strony www

web-pionŻyjemy w czasach, w których zwykło się mawiać – „jeżeli nie ma cię w internecie, to być może w ogóle nie istniejesz?”. Jeśli chcemy zyskać większą rozpoznawalność jako firma lub marka Internet jest doskonałym narzędziem, dostępnym 24 godziny na dobę.
Celowość. punktem wyjścia w budowaniu tożsamości marki lub firmy w Internecie jest cel. co mam do zaoferowania innym? jak chcę być postrzegany przez otoczenie? czym wyróżnia się moja firma / marka / produkt.
Widoczność. doradzamy Klientom przy wyborze i rejestracji właściwej nazwy domeny.
Aktualność. nie ma nic gorszego od nieaktualnej strony www – podążając według strategii wizerunkowej powinieneś wykazać się elastycznością i szybko reagować na zmiany sytuacji zewnętrznej.
Rozpoznawalność. profesjonalne zdjęcia, uporządkowane i logiczne treści. unikalność treści, przy zachowaniu profesjonalizmu.
Estetyka. pewność że w zawartych informacjach nie pojawiły się niechciane pomyłki lub błędy. właściwy dobór kolorów, czcionek i grafiki. detale dopasowane do informacji zawartych na stronie. informacja podana w sposób estetyczny i przejrzysty.
Wiarygodność. strona www jest naszą cyfrową wizytówką. wiarygodność to także szczera i rzetelna komunikacja naszej firmy / marki.
Spójność. wizerunek online powinien być w pełni spójny z wizerunkiem off-line. wyróżniamy marki na tle innych marek, ale robimy to w granicach normy.

Internet należy do głównych narzędzi służących budowaniu reputacji firmy i marki. Nic tak nie niszczy reputacji, jak brak wiarygodności, autentyczności i spójności.